سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 ترفند

در صورتی که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پیگیری میکند مطمعنا میخواهید بدانید زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی است. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیز همانند دیگر دانشگاه های بدون کنکور از قبیل کاردانی دانشگاه آزاد , دانشگاه پیام نور ، دانشگاه غیر انتفاعی , کارشناسی دانشگاه آزاد زمان دقیق و معینی ندارد اما در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا حدود زیادی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در هر سال را به شما خاطر نشان کنیم. همچنین قادر خواهید بود برای خواندن راهنمای ثبت نام علمی کاربردی اینجا کلیک کنید.

 این یک نوشته آزمایشی است که به طراحان و برنامه نویسان کمک میکند تا این عزیزان با بهره گیری از این نوشته تستی و آزمایشی بتوانند نمونه تکمیل شده از پروژه و طرح خودشان را به کارفرما نمایش دهند، استفاده از این متن تستی می تواند سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهد، و طراحان به جای تایپ و نگارش متن می توانند تنها با یک کپی و پست این متن را در کادرهای مختلف جایگزین نمائید. این نوشته توسط سایت لورم ایپسوم فارسی نگاشته شده است.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با صدای مشاور در سال چند بار است؟

 

تا سال 94 در دو ورودی مهر و بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی پذیرش دانشجو انجام میداده. یعنی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو بار در یک سال تحصیلی انجام میشده که بار اول مختص مهر زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اختصاص میابد و بار دوم هم مختص بهمن. هم اکنون از سال 98  طی اطلاع رسانی قبلی که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مختص ورودی بهمن و مهر فقط یک مرتبه در سال تحصیلی میباشد. زمانی که این مقاله را مینویسیم به بهمن ماه سال 98  نرسیده ایم تا مشاهده کنیم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمنن هم زمانی جدا مختص به آن در نظر گرفته میشود. این موضوع را می توانید از مشاوران سامانه صدای مشاور درمیان بگذارید.

این راست نیست که هرچه عاشق‌ تر باشی بهتر درک می‌کنی. همه‌ی آنچه عشق و عاشقی از من می‌ خواهد فقط درکِ این حکمت است: دیگری نشناختنی است؛ ماتیِ او پرده‌ی ابهامی به روی یک راز نیست، بل گواهی است که در آن بازیِ بود و نمود هیچ‌ جایی ندارد. پس من در مسرتِ عشق ورزیدن به یک ناشناس غرق می‌شوم، کسی که تا ابد ناشناس خواهد ماند. سِیری عارفانه: من آن‌چه را نمی‌شناسم می‌شناسم...!